tugga haj

125198-319
Bild: På gårdagens middag, stekt hajmalfilé, pressad potatis och kall sås med räkor, dill, matlagningsyoghurt, hackad lök, salt och peppar... Den blommönstrade tallriken är dock inte rolig att titta på, har ingen aning om var mannen köpte den eller varför?

Gårdagen innebar även uthämtning av paket från HM (delar av beställningen). Blusen älskar jag, kjolen känns helt ok och blir nog bra till sommaren och gratisklänningen, tja den var ju gratis...

Idag fortsätter "Nääääe" dagen, till och med nu när sonen vilar mumlar han "näääe". Men min favoritsvägerska (there can only be one) har han pratat om hela förmiddagen och har sagt hennes smeknamn minst 1 miljon gånger, kul.

Nu ska jag piffa till mig en aning för att smita iväg in till city en snabbis, grabbarna får klara sig själva en stund...

Å alla ni... Ha en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Liv

Jag blev galet hungrig av den bilden, ser verkligen gott ut. Fisk och skaldjur är så mycket godare än kött tycker jag.

2007-03-24 @ 14:33:22
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Svägerskan

Jag längtar sååå efter er! Snart så, bara vi hittar en helg somm passar för alla har vi tänkt oss till storstan!! kramiiiii *B*

2007-03-24 @ 23:17:08
Postat av: mia

Liv: jag är en periodare vad gäller det, ibland kött ibland fisk :)

Svägerskan: Vi har inget inbokat så det är bara att välja när ni vill komma, kramii :)))

2007-03-25 @ 20:44:01
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0