synpunkter av otroligt stor vikt

Vad har hänt här då den senaste tiden... Inte ett dugg annat än att jag betat av alla sorters TV program och repriser... Frågor uppkommer då självklart...
Vad har hänt med Agneta Sjödin??? Hon talar till folk som om de alla vore bebisar, inte har hon väl gjort det förut? Utan visst är det något hon lagt till med på sista tiden...


Serien One tree hill?
Vem f*n orkar se eländet, absolut det deppigaste i seriväg som någonsin gjorts. Finns det någon i den serien som är lycklig, får vara lycklig eller någonsin kommer att få vara glad? Antingen så kommer de alla att hänga sig till slut av all leda och ledsamheter eller så är enda räddningen att flytta därifrån illa kvickt och glömma att man någonsin satt sin fot där... Ska aldrig se den depressionsframkallande såpan igen...


Och melodifestivalen, vem vann? Vem bryr sig? Är det bara jag som tycker att det är en aningens uttjatat med delfinaler sista och andra chansen?

Så det var lite TV gnäll... Nästa inlägg blir nog lite positivare...

Kommentarer
Postat av: Anna

hmm jag har inte kunnat med agneta sjödin sen hon blev så där överambitiöst andlig...och jag kan inte ha respekt för henne heller efter det där med runar...hehe.nej nu var jag kanske elak...

hoppas du mår bra babe! kram!

2007-03-05 @ 13:49:20
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: malle

men melodifestivalen som är så kul :D

2007-03-05 @ 17:31:35
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: mezzie

USCH dags och krypa till korset här...
har allså INTE sett ett ENDASTE än på detta med melodifestivalen (skäms på mig?!)
MEN det är inte som det varit längre så känner inte alls för nåt melodifestivaltittande...Överhuvudtaget och är rätt stolt att vi gjort annat än sett på det =D
Hoppas du kryar på dig nu!

KRAM!

2007-03-05 @ 18:51:33
URL: http://mezziesplace.blogg.se
Postat av: mia

Anna: Tack lite bättre kanske ändå :)

Malle: Kanske bara jag som är lite neggo men lite uttdraget tycker jag nog att det kommit att bli ändå

mezzie: Det är väl i bästa lägga barnen tider :)

2007-03-05 @ 19:30:09
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0