Smooooooooooooooothies

125198-339
Bild: på gårdagens lunch

Det flyter på bra här & alla är sams, vi har trevligt och jag tänker inte smita bort ikväll. Ska snart slänga ihop en fiskrätt med dragon och parmesanost...

Inte vet jag men jag tror faktiskt att mina super hälsosamma luncher och framför allt fräscha smoothies har bidragit till den goda stämningen (tack Anna för smoothie inspirationen)... Igår krubbade vi räkor, skinka & bönröra på rågbröd tillsammans med en sallad och varsin blåbärssmoothie. Eftersom smoothien blev så uppskattad av svärmodern så bjöd jag även på en sådan idag tillsammans med hemlagad kycklingsallad...

Efter lunchen begav vi oss till IKEA, jag köpte diverse ramar (som vanligt), vardagstallrikar, liten vas, en kruka mm. smågrejer bara men trevligt. Vädret är toppen, allt är toppen, det är fredag och i morgon ska jag på tjejparty...

Hoppas ni får en supergo helg här nu,
kramar// Mia

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att höra att det flyter på bra :) Blåbärssmoothie lät underbart gott! Ha en fortsatt trevlig helg. Kram!

2007-03-30 @ 18:47:07
URL: http://lindasplace.blogsome.com
Postat av: Lärarinnan

Hallå där! Kan inte jag få paxa dig till nästa helg?! Lite sent läste jag om eventuella smitarplaner... (Har skickat ett mail till dig förresten).

2007-03-30 @ 20:27:32
Postat av: Sweetheart

Hoppas att du också får en trevlig helg. Ikea är så mysigt att glida omkring på, plocka poå sig massor med småsaker till hemmet :)

2007-03-31 @ 00:42:54
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: mia dh

Linda: haha ja jag var nog lite snabb, men ok har det varit i alla fall

Lärarinnan: Läst å svarat :) och jag paxad för dig nästa helg

Sweetheart: Ikväll blir det toppen, tjejfest :)))

2007-03-31 @ 08:22:34
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0