shopping

125198-289
Inte så ofta som jag bjuder på shoppingbilder men nu slår jag till i alla fall... Vi strosade runt på Västermalmsgallerinan igår och hade det så trevligt...

Kläder till en liten man från HM, han ville dock helst inte ta av sig vårjackan när den skulle betalas i kassan...
Jag stannade även till på Lindex där de nu har en clubkampanj och jag som inte var medlem tecknade så klart upp mig och fick rabatt på den redan billiga tunikan... 119:- med rabatt, nästan gratis.
Nya lådor införskaffade på Granit, den ena kommer vi att fylla med tidningar som sedan när den blivit full lämnas till återinsamlingen och den andra kommer att användas som tvättkorg...

Kommentarer
Postat av: Sanna

I LÖÖÖÖÖÖVE Granit!

2007-03-14 @ 11:35:44
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: mia

Sanna: Miiii toooo

2007-03-14 @ 13:33:39
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0