shopping i förorten

125198-294
Den lille mannen i huset har vuxit ur det mesta av sina outfits i garderoben... Så varje gång vi besöker områden där det finns affärer passar jag snabbt på att grabba tag i sådant som faller mig i smaken... Igår blev det en tur till Kungenskurva och HM och Lindex... Kunde inte låta bli att köpa en liten tröja med stjärnor på och köpte man dessutom två plagg så fick man en väska på köpet, kan vara bra att slänga lite leksaker i...

Själv letar jag fortfarande efter en vårjacka men har nästan börjat ge upp, det blir nog till att designa en egen och plocka fram symaskinen...

Kommentarer
Postat av: Anni

Köpte samma till Knasen och kan säga att jag är lite besviken. Stjärnorna bleknar och ser dassiga ut efter bara en tvätt. Hoppas ni får bättre tur :-)

2007-03-17 @ 20:19:36
Postat av: hannahsthlm

Men åhh..han kommer ju bli så grym i det där ;)! Jätte fina köp!:-)

2007-03-17 @ 21:39:25
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Mia

Anni: Ja vi lär väl inte ha bättre tur, men han är fin i sina stjärnor idag i alla fall...

hannasthlm: Ja han är så gullig idag :)

2007-03-18 @ 11:50:54
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0