på promenad med son och katt i barnvagn

125198-277
Bild: På dagens intag av lunch, sallad, räkor (ny upptagna från en burk) och yoghurt med lite smulad fetaost

I morse var det dimma när vi var ute men det var inte det konstigaste utan det var vår märkliga katt... Han är så social vår lille kissemisse... Vill gärna följa med och promenera bredvid oss när vi är ute och går... Men idag skulle vi gå långt och då ville jag inte ha honom med... Vill ju inte att han ska får för sig att dra sådan rövarstråkspromenader alldeles ensam...
Så jag försökte med barnvagn springa ifrån katten och gömma mig bakom husknuten... Så korkat naturligtvis även utan vagn springer en katt fortare... Min andra strategi var att "kasta" ned katten i sittvagnen och tänkte att det skulle han nog inte uppskatta utan dra iväg själv sedan... Men han trivdes så gott i vagnen med baktassarna på vagnskorgen och huvudet uppstickandes bakom ryggstödet... Såg hur dumt ut som helst... Folk tittade konstigt på oss och det kändes väl inte riktigt normalt men så tedde sig förmiddagens promenad i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Shit banana vilken god sallad!
MUUUUUMMMMS.

2007-03-08 @ 21:35:36
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Karoline själv

shit pommes! gott!

2007-03-09 @ 07:54:35
URL: http://thatshot.blogg.se
Postat av: mia

Sanna: Jo den var mumsig

Karoline själv: japp

2007-03-09 @ 13:33:51
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0