nattsudd

 
 

Slut på klagandet... Feberhelvetet är över... Men efter att ha legat som en zombie däckad av febern helt utan tankar i 3 dygn så har tankarna bubblat och vält över i natt istället...

Jag säger bara shit vilken verksamhet som pågår där inne i hjärnkontoret synd bara att jag kvicknade till så pass att jag var tvungen att komma på allt smart mitt i natten. Trots allt behöver man ju sova lite också. Tänker inte gå in i detalj vad tankebanorna snurrat i (det orkar jag inte ens själv läsa) men det har handlat om allt från planer om att gå upp 02.30 och tvätta håret, till diverse vår och sommarplaner.

Varenda liten tanke har utlöst en evighetslång kedjereaktion... Slutligen återkom jag dock hela tiden till en malande oro om sonen skall komma att slippa undan flunsan... Han har i alla fall sovit gott hela natten och visar ännu inga tecken på infektion på väg... Håller fortfarande krampaktigt tummarna. 


Kommentarer
Postat av: Lotta Henseby

Håller tummarna för att din gullunge håller sig frisk. Jag måste tacka för tipset på kladdkakan, visade sig att vi hadde sagda kokbok men inte tittat tillräckligt noga på recepten - en klar förlust då detta nog var en av dom godaste kk på länge, så tusen tack.

2007-03-06 @ 08:17:15
Postat av: Lazy Girl

det där lät inte kul...hoppas du kunnat vila...och att han inte blir sjuk...X

2007-03-06 @ 08:58:33
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Linda

Skönt att höra att du är bättre, håller tummarna för att sonen klarar sig. Kram!

2007-03-06 @ 09:30:13
URL: http://lindasplace.blogsome.com
Postat av: mia

Lotta Henseby: Tack å vad kul med kakan å att ni redan hade boken...

Lazy Girl: Japp har hunnit vila idag, och han är fortfarande på topp den lille.

Linda: Tack söta du

2007-03-06 @ 15:29:57
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0