kväll

125198-302
Bild: Sen eftermiddag denna dag utanför balkongen

Allt känns bara så toppen nu... Kanske är det våren som spökar men det spelar ingen roll för jag gillar det, att allt känns så lovely...

Sonen, den underbara maken och vännerna i min närhet är på toppenhumör de med, livet är ljuvligt helt enkelt.
Mina röda skor var liksom bara grädden på moset och visst är det så att shopping gör en lyckligare. Är man dessutom redan i toppform så handlar shopping bara om eufori...

Min längtan till norr avtar dock inte utan blir dessvärre starkare för var dag som går. Men det är en längtan som jag kan hantera och jag ska se till att även jag hittar min stad. Min stad där jag känner att här känner att jag mig hemma, här vill jag leva och bo...

Ha det gott alla ni

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Du vet ju vad jag hoppas på!! Att ni förflyttar era ägodelar till "exotiska" norrland. Men tills dess får vi hälsa på varandra, det är ju alltid trevligt med en liten resa! Har pratat med M förresten om att jag tycker att det är dax med en stockholmsvisit inom en snar framtid!! Får planera lite! kramiiii

2007-03-21 @ 19:32:14
Postat av: mia

Svägerskan: Jaaaaaaa kom hit nu!!!

2007-03-22 @ 12:41:14
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0