folk och folk

image331
Bild. På en bok på en något dammig matta, men det syns inte eftersom det går att trolla bort i Picasa...

Jag blev så glad igår för en alldeles underbar människa som jag saknat hörde av sig och mådde så klart utmärkt, skönt att höra i alla fall... Jag har en sida som inte är alldeles bra, när jag kommer i kontakt med nya människor så känner jag direkt om jag gillar personen i fråga eller inte... Förut när jag var yngre dissade jag folk omgående som jag fick "sämre" vibbar från... Idag har jag dock lärt mig att det kan ta ett tag innan en person fixar att leverera sin bästa sida och att det är jag själv som förlorar på att vara trångsynt... Som oftast stämmer dock min förmåga att "känna av" folk men det har hänt att jag haft fel så jag är glad att jag är medveten om min egenhet..

Raringen som jag surrade med igår var dock ingen som jag behövde lång tid för att gilla, vissa är bara så lätt att tycka om... Och hon är en sådan som man bara diggar direkt... Allt gott önskar jag henne och även att vi snart hörs igen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt!!!

Det där att "känna av", jag har varit likandan. Men precis som du så ger jag det lite mer tid nu och ibland har man fel ibland rätt.
Ha det gott i solen :)

2007-03-28 @ 07:41:58
URL: http://lindasplace.blogsome.com
Postat av: Cina

Hmm, ja jag får erkänna att jag är likadan- men liksom du så är jag ju medveten om detta och har med åren lärt mig att ge människor lite mer tid...Dock måste jag säga att ofta är den första omedelbara känslan rätt även för mig :).
Försökte kommentera Tisdagstemat igår, men det gick inte. Vill bara säga att jag gillar din tolkning av Struktur- vacker bild!

Ha en bra onsdag!

2007-03-28 @ 09:07:35
URL: http://cinamedmera.blogg.se
Postat av: "underbar människa"

Dito!!!!!! Dina ord har gjort min dag! *pipig som jag är gråter jag glädjetårar*
Hörs snart, kära Mia.

På återseende! ; )

2007-03-28 @ 09:24:48
Postat av: Rebecka

Underbart med människor som det bara "klickar med" så där!
Den där boken känner jag faktiskt igen, tror jag har en likdan hemma...hmm BlobbBira?? ;)

Ha en underbar dag!!!

*kram*

2007-03-28 @ 10:01:00
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: mia dh

Linda: Detsamma :)

Cina: tack å tack detsamma :)

"underbar människa": Ha ha du är verkligen här och smygkikar, kul, kramar till dig å de dina. Självklart hörs vi:)

Rebecka: Ja det är en fantastisk känsla och jo vi var väl några raringar som fick en sådan :)

2007-03-28 @ 12:47:04
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0