en dos Persbrandt


Det har varit alldeles för lite Persbrandt den senaste tiden, jag unnar honom för visso lite frid från skvaller kärringarna. Men en liten dos Persbrandt då och då är ju aldrig fel... Så då var det ju alldeles rätt att igår spana in senaste Beckfilmen Advokaten...

Spännande och riktigt bra men som vanligt brist på löööve, om filmmakarna åtminstone kunde bjuda Gunvald på lite kärlek, ja Beck med för den delen... Tror inte ett dugg på att poliser lever enbart för jobbet och struntar i relationer.

Undrar förresten vad riktiga levandes poliser tycker om Beckfilmerna?

image273

Kommentarer
Postat av: Gloom

Beck-filmerna lider ju inte bara brist på löööve utan även bra manus!!!

Jag tror aldrig att du och jag kommer att gå på bio tillsammans...

Skönt att du blivit friskare nu, hoppas du orkar tvätta dig nu också, tjohoo!!!

2007-03-06 @ 13:55:37
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: mezzie

Åhh den har jag nyss sett med(var nåra dar sen)
Och man måste få en dos av sitt ögon godis ;-)
Själv såg jag även den sista Wallander filmen "Hemligheten" och när man VET johanna inte längre finns kvar(RIP) så var det verkligen med tungt hjärta man insåg att det nog ÄR den sista man såg =(
Men den var bra fast tårarna spruta som vanligt på en annan ;-)
KRAM!

2007-03-06 @ 14:01:55
URL: http://mezziesplace.blogg.se
Postat av: mia

Gloom: Näe du det är nog bäst vi undviker bio, och upplysningsvis är tvagningen utförd. Ha det gott.

mezzie: :)

2007-03-06 @ 15:27:40
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Kimmi

*fnissar*
Vill vi verkligen veta vad riktiga döa poliser tycker då?
Ang filmtips så tycker jag du ska testa Wallander och VanVetereen-filmerna. De når inte samma klass som Beck (Persbrandt), men i brist på annat så. Både Wallander och VanVetereen smyger sig på en, och till sist gillar man dem med.

Man of Fire med Denzel Washington är kanon om du inte sett den.

2007-03-08 @ 20:00:08
URL: http://www.kimmi70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0