det är ju fest på gång...

Ha ha, ni är för goa, alla ni tjejer som kommenterade I´m an idiot inlägget... Jag har inga problem att skaka av mig gårdagens påhopp tack och lov (har varit med om värre) och kommer att ha underbart kul ikväll...

Jag biter ihop enbart för att bibehålla familjefriden för ingen vill vara nära mig när jag blir riktigt uppretad och förbannad (knappt jag själv ens). "Bägaren" är dock redan överfull så nu behövs det inte så mycket mer... Jag hoppas dock att vi slipper världens "Norén drama" här hemma...

Ha en superhärlig lördag alla ni, för det tänker jag ha...
  

Kommentarer
Postat av: Angel

förstår vad du menar ha en toppenkväll jag själv hade världens problem med sambons brors tjej hon försökte starta krig i familjen men för deras skull lät jag d vara å ändå är hon typ 5 år äldre än mig så mycket jag ville säga till henne men höll tyst å nu i dag så är vi faktiskt vänner hahaha

2007-03-31 @ 14:04:17
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack för kommentaren och ja det blev riktigt mumsigt.
Konstigt de här med svärföräldrar det verkar precis som om ingen är god nog till deras son och att man alltid gör gågot fel, är det inte hemmet så är det något med barnen. Bita ihop ja det har man ju gjort ett antal gånger, en gång gick hon för långt o kritiserade mig för mkt ang barnen..resultatet blev att min käre man fick VÄLJA, mig eller mammsen. Det var jag som gick hem med segern! Haha
Hoppas att hon håller sig i skinnet!
Ha det bra resten av den sköna söndagen.

2007-04-01 @ 11:14:51
Postat av: qristall

Tack för kommentaren och ja det blev riktigt mumsigt.
Konstigt de här med svärföräldrar det verkar precis som om ingen är god nog till deras son och att man alltid gör gågot fel, är det inte hemmet så är det något med barnen. Bita ihop ja det har man ju gjort ett antal gånger, en gång gick hon för långt o kritiserade mig för mkt ang barnen..resultatet blev att min käre man fick VÄLJA, mig eller mammsen. Det var jag som gick hem med segern! Haha
Hoppas att hon håller sig i skinnet!
Ha det bra resten av den sköna söndagen.

2007-04-01 @ 11:16:05
Postat av: qristall

Förlåt råkade skicka två gånger ;)

2007-04-01 @ 11:18:06
Postat av: mia dh

Angel: Ja man får knipa ibland för att hålla sams men det är inte så lätt...

qristall: Prinsessan Victoria kanske skulle duga bra vad vet jag, tröttsamt är det i alla fall...

2007-04-02 @ 09:44:26
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0