bloggmorr

Lite trött kanske och lite morgonsur för mig själv för denna morgon börjar jag med att morra lite...
Lika irriterad som jag blir över oförskämda, otrevliga kommentarer i andras bloggar så blir jag även störd över att så många internetnötter verkar ha en slags övertro till polisen. En stor skara verkar helt seriöst tro att man ska anmäla till polisen så fort kommentarerna inte passar...

Som om polisen skulle ha tid och ork att ta sig an taskiga kommentarer på en hemsida... Jag menar seriöst skulle de lägga alla andra brott åt sidan, luska reda på bloggtrollen och åka hem till dem...

-Jaha och hur var det här då ditt lilla bloggtroll? Du har visst varit taskig nu igen, Aja baja inte skriva...

Jag gillar polisen, tycker de borde få mer resurser, mer utbildning, högre löner etc men låt vår polis slippa besväras av allt dadda i sandlådan som sker i denna lilla bloggvärld.

Kvinnor misshandlas, män mördas och slås ihjäl, rån sker dagligen och knark säljs i skolor till våra barn mm mm... Till alla internetnötter säger jag bara skaffa er perspektiv över tillvaron, börja läsa nyheterna och försök begripa vad som är riktiga verkliga problem och vad som inte är det...

Så puh nu känns det bättre, detta blir nog en kanonfredag

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med till fullo, sandlåda är verkligen vad det är.
Klart att det blir en kanonfredag! Kram!

2007-03-09 @ 08:55:49
URL: http://lindasplace.blogsome.com
Postat av: Orre

DESPERAT DU!

2007-03-09 @ 10:35:56
Postat av: Gloom

Vadan denna aggo? *sjukt nyfiken* Eller är det bara nåt rent allmänt irromoment?

2007-03-09 @ 11:03:41
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: hannahsthlm

Kunde inte skrivit det bättre själv ;)! Ha en underbar Fredag!

2007-03-09 @ 11:28:33
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: mia

Linda: Ja eller hur, nu skiner solen och sonen ska bara fika sedan drar vi ut...

Orre: VAD NU? DU?

Gloom: Jag stör mig ofta på betydelselösa små ting...

hannahsthlm: Detsamma :)

2007-03-09 @ 13:50:47
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0