sommaren rusar på...

Har haft fullt upp idag och har precis kommit hem, slängt en pyttipanna i ugnen och väntar med spänning på att maken ska komma hem så jag till honom får förmedla dagens småtrevliga händelser. Annars är det bara lugnt och bra och så är det ju dessutom redan fredag i morgon. Veckan har rusat iväg ändå och föresten hela juni månad med. Huj huj om juli snurrar på lika fort kommer jag inte hinna med att känna att det är någon sommar... Näe nu ska pyttipannan vändas och ikväll blir det bara slapp och zapp framför TV burken.

Ha en riktigt go kväll
125198-600

Bild: Kvällssken från i förrgår...


Kommentarer
Postat av: kicki

Ja, jag håller med om att veckor och månader bara rusar iväg, och äldre blir man, pust...fick en släng av åldersnoja...
Kramar från kicki

2007-06-28 @ 20:03:00
URL: http://kickilettenstrom.blogg
Postat av: nollåttan

myspys....tro det eller ej, min tv har inte varit på sedan schlagerfinalen..!!!!

2007-06-28 @ 22:52:31
Postat av: mia dh

kicki: Ja det med:)
nollåttan: Vi ser inte mkt på TV här heller men lite då och då är den på...

2007-06-29 @ 08:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0