sommar...

image587
Vi fixar och grejar fortfarande här hemma, nu med reprisen på sommar med Ulf Lundell på P1. Nice, hade faktiskt planerat att försöka komma ihåg detta idag men det försvann helt.
Jag gillar Ulf Lundell, jag gillar även när det småregnar ute och man utan dåligt samvete kan pyssla på här hemma utan att känna att man missar govädret utomhus.
Idag har vi börjat röja undan en massa som vi inte behöver eller använder längre. 2 stoooora säckar kläder kommer att proppas ned i klädinsamlings containern. Sonen behövde dock till slut få lite luft så vi drog på oss regnställ och paraply och gick in i skogen en stund. En mysig lugn dag, en massa kärlek och god mat.

Bara vi hela dagen och ikväll känner vi oss som den bästa familjen i hela världen.

Kramar igen till er alla...

Uppdatering 23:31: Nope Uffe Lurre impade inte på mig idag alls, kanske var jag väl inte bästa mest koncentrerade lyssnaren men jag gillade inte att han inte utvecklade det han surrade om. Nej det blev bara en massa blaj...

Bild: På vad vi nyligen mumsat på, enklaste efterrätten, jordgubbar doppade i smält vit tobleronechoklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0