shopping och god morgon...

125198-541
Mitt senaste läppstift har kommit att bli en favorit, lagomt krämigt och doftar underbart. Behöver bara få lite mer färg i ansiktet så blir det perfekt (hur nu det ska gå eftersom jag inte alls har ro att pressa i solen).

Det var visst någon som tycker att jag shoppar mycket och tja det är ju upp till var och en att avgöra men själv tycker jag inte det. Visst det har varit 2 glassiga väskor och ett par dyra pumps det senaste halvåret men utöver det så anser jag mig själv inte vara någon shopaholic.
Jag köper sådant jag verkligen vill ha, varken mer eller mindre men i detta forum blir det ju fokus på det man shoppar eftersom "fynden" redovisas här i bloggen. Självklart gör jag inte det för att skrävla, skryta eller tyckas vara utan enbart för att jag vill dela med mig av sådant jag gillar till andra. Jag själv inspireras av andra bloggare som gör på samma sätt, jag gillar det och tänker fortsätta så länge jag finner det roande. Livet är för kort för att bry sig vad andra ska tycka, då skulle man inte få gör annat eftersom vi alla tycker så mycket om allt och ingenting. Och jag tror att om alla ni skulle dokumentera allt ni handlade så skulle det nog bli en hel del det med. Vissa har hang ups på inredning, andra på tekniska prylar och jag älskar skor och väskor, sedan om den senare kategorin provocerar mest det struntar jag i gott folk...

Kramar till er alla, nu ska jag dricka mitt kaffe läsa lite bloggar och kommentarer...

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker det är jättekul att både få berättat och se bilder på det du shoppat! Och av de bloggar jag kikar in på av och till är du den som shoppar minst! Fortsätt med att delge oss dina fynd!

2007-06-13 @ 09:55:21
Postat av: Angel

fin färg =)

2007-06-13 @ 10:07:55
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Jessika

Shop´til you drop! Det gör jag...
Jag snodde din "dagens lista" till min blogg - hoppas det var ok ;)

2007-06-13 @ 11:12:19
URL: http://www.lundgrens-hammaro.blogspot.com
Postat av: mia dh

Marie: Se där, den suger jag på "shoppar minst", ha det gott:)
Angel: Dock ljusare än på bilden
Jessika: Japp, låter bra. Även jag har snott den innan så det är verkligen OK. Ha det gott

2007-06-13 @ 11:30:38
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Anni

Shoppa på bara! Jag får just nu nöja mig med att läsa om andras shoppingfynd... Vilket nr är på läppstiftet då? Ser nice ut...

2007-06-13 @ 20:58:09
Postat av: Lärarinnan

Ja, det var visst någon som tyckte att du shoppar mycket nu för tiden... Men vad gör väl det? Huvudsaken att du själv blir nöjd! Inget att hänga upp sig på!

2007-06-13 @ 21:23:52
Postat av: mia dh

Anni: Bronzée nr 07 :)
Lärarinnan: Jag vet att du och jag talat om ämnet vännen men jag lovar att denna någon inte var du. Jag pratar så gärna med dig om allt, det vet du. Kramar dej å snart ses vi.

2007-06-13 @ 22:26:50
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: nollåttan

jeeze, klart att du ska shoppa det du vill. vad-var-det-jag-sa-om-azuree...? hihihi

2007-06-13 @ 22:58:29
Postat av: mia dh

nollåttan: Ja detta inköp är helt och hållet ditt fel men det tackar jag för :)))

2007-06-13 @ 23:03:13
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0