på topp igen...

125198-603
Jag bär med mig mina 19 kronorsljus från IKEA vart än jag går i lägenheten ikväll. Först i matsalen (läs lilla köket) sedan till allrummet (läs lilla minivardagsrummet). Jag gillar skenet från dessa doftljus som går alldeles utmärkt att blanda hur som helst, vanilj, jordgubb eller hallon och marin vad nu det är för doft. De doftar så svagt att det inte "skär" sig i alla fall.

Krubbet denna afton blev lyckat så jag kommer att återkomma med något förenklat slags recept. Nu ska vi terra de nyinflyttade grannarna en aning.
Trevligt, nice och jag är tillbaka på topp igen och fredagar är verkligen bästa dagen, en lila dag (jag satte färger på alla dagarna när jag var liten).
Ha bästa kvällen alla ni...

& vad pysslar ni med som mest, förutom att spana in här?

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken härligbild, man riktigt känner doften.

2007-06-30 @ 09:38:31
URL: http://omhelenaochlitetill.blogg.se
Postat av: mia dh

Helen: :) Mycket mys för en liten slant...

2007-06-30 @ 13:36:16
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0