mumsig dag

image525
Bild: På me me me med solbrillor (som ej syns) i håret därav märklig frilla.

Hade tänkt mig en helt bloggfri dag men klarade mig dock inte riktigt, fast nästan i alla fall. Sitter helt ensam på balkongen, surfar, bloggar och dricker en iskall kaffedrink. Killarna (sonen och mannen) är bortresta över natten och jag sitter bara här och myser.
Mitt liv är lite speciellt och ni som känner mig vet varför, jag vill dock inte lämna ut allt i detta forum då det är många andra än mig själv att ta hänsyn till. Jag vill dock för er alla andra klargöra att mitt liv på intet sätt är någon slags räkmacka och att jag här i min blogg väljer att dela med mig om det som förgyller mitt liv, det som jag uppskattar och älskar. Jag om någon vet hur det är när livet inte blivit som man tänkt sig från början, men jag har lärt mig att livet går så bra att leva ändå och försöker alltid hitta ljuspunkter varje dag. De små lyckoinbringande ögonblicken finns ju överallt svårigheten är bara att ta dem till sig och inte missa dem alla.

Denna eftermiddag har varit en alldeles underbar sådan och det blev ett oplanerat nationaldagsfirande som hette duga med massor av gratischampagne på VIP avdelning i solen. Varför berättar jag i morgon, nu ska jag bara njuta av ensamheten en stund för det är inte ofta jag har bara mig själv som sällskap i en alldeles tyst lägenhet.

Och nä men usch nu börjar nattfjärilarna dras till min skärm, bäst att gå in.
Go natt alla rara, även ni cyberfolk förgyller mina dagar...

Kommentarer
Postat av: Mira

Du om någon förtjänar de ljusaste ljusglimtarna. Jag har sagt den innan och säger det igen.
Du är fantastisk. Och det kan jag säga med det lilla jag vet om dig! ; )
Nu är jag nyfiken på gårdagen med gratischampagne, så skynda dig att skriva om det.
Bamsekram till en superkvinna.

2007-06-07 @ 10:25:57
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Mira

Jäklar!!!
Glömde säga att du är jättefin på fotona!! (och i verkligheten).
Mer Mia till folket!!

2007-06-07 @ 10:27:07
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: mia dh

Mira: Rapporterat och klart, haha tack du men tycker mig dock ana drag av märkligt bloggposande här. Ha det gott sugar...

2007-06-07 @ 12:56:20
URL: http://despratahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0