lillebror har blivit stor...

image557
Bild: På finaste rosen, tack svågern...

Lillminstingen i brödraskaran har verkligen blivit stor, ja det har jag ju vetat länge men jag blev riktigt impad av han köpt presenter till mig och av vad han hade valt. Världens största ros ( 1 meter hög och blomman var lika stor som min hand) och vit choklad. Så rart och gulligt...

Idag har bästa vännerna flyttat till vårt område. Mannen och hans bror  har hjälpt dem att bära och jag hade lovat att fixa pastasallad att ta med till middag. Så jag tog med mig jätteskålen med pastasallad och en liten "top of the line" present till lärarinnnan som fyllt år. Vi har haft en underbar inflyttningsfest i deras vackra våning, barnen har lekt i ett och helst av allt hade nog sonen stannat där hela natten (jag med för den delen) men nu är vi i alla fall hemma och liten sover sött.

Det är lycka när bästisvänner flyttar så nära att det bara tar 5 minuter att gå över.
Guh de vet inte vad de gjort, dom kommer aldrig att få vara ifred...

Kommentarer
Postat av: Vero

Härligt det låter. JAg har också många av mina vänner på nära avstånd, men det blir ju så när man bor i en liten håla.
Dessvärre har jag två av mina vänner alldeles för långt borta, en i Stockholm och en på Orust. Och DET är långt. Men många telefonsamtal och mycket chattande. Tack och lov för tekniken.
Ha en underbar dag i regnet. Ännu inget regn här, men det är nog inte långt kvar kan jag tänka mig.
Tjingleing

2007-06-17 @ 11:00:35
URL: http://vero.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0