gröna stockholm

125198-601
Det är grönt i mitt Stockholm söder om söder, härligt även om jag gärna hade smakat på lite mera sol. Här händer det inte så mycket mer än att vi hänger ute mest hela dagarna. Alla mår finfint och det enda som shoppats idag är middagsmaten. Blir det en hit kommer en rapport senare, blir det bara ätbart så kommenterar jag det inte alls.

Svägerskan och lilla prinsessan har kommit hem och jag längtar så mycket efter att få se den lilla. Men jag får ge mig till tåls, för vi åker inte uppåt i landet förrän i augusti. Men det har lovats bilder på bloggen och jag väntar med spänning på den uppdateringen...

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Marie

Eftersom jag älskar färsk sparris och rödbetor ser jag fram emot recept!

2007-06-29 @ 19:17:50
Postat av: mia dh

Marie: Allt för dig;) Receptet är på plats:)

2007-06-30 @ 13:35:10
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0