godmorgon dr phil...


Morgonen är godare än gårdagskvällen, om än inte riktigt 100. Jag skulle dock ha behövt en Dr Phil som bryskt skulle ha hoppat fram ur garderoben pekat finger, höjt på ögonbrynen och gapat att jag skulle ta och skärpa till mig.
Fast näe, inte direkt då skulle jag nog ha slagit på honom, först en rak höger och sedan en riktig hård spark där det gör som ondast på en man. 
Tur är väl ändå att jag har en så klok och vis make här hemma. När man som mest behöver hans visa ord  ja då kommer de utan att man bett om det eller själv "visat vägen". Jag ska ha vett att oftare säga vad jag egentligen känner till den mannen för han är bara så... Ja så bra helt enkelt.

Återkommer...

Bild: Googlad på Dr Phil...


Kommentarer
Postat av: Angel

Dr Phil e bäst...

2007-06-27 @ 08:27:42
URL: http://metrobloggen.se/angel
Postat av: mia dh

Angel: Hmmm mja lite väl präktig för min smak:)

2007-06-27 @ 14:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0