!!!

Oj!!! Jag måste bara klart och tydligt göra klart för de få utvalda som känner mig på riktigt i verkligheten som jag delat ut denna bloggadress till:
Ni känner mig väl och vet att det jag delar med mig här i detta forum bara är en bråkdel av vad mitt liv består av och...
Jag skulle aldrig någonsin skriva ett inlägg i min blogg riktat mot er, visst en liten pik eller 2 med inslag av kärlek och humor men inget allvarligt eller småtjurigt.
Jag skriver ibland luddiga tolkningsbara inlägg men syftar då aldrig till er som jag känner bäst, (tänker nu speciellt på bla lärarinnan och sötaste svägerskan) er pratar jag ju med titt som tätt och är väl inte så där jätte bekväm i att snacka blogg med er men är glad över att ni tittar in här.

Glöm aldrig det...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0