ytligt trams

Sovmorgon och frukost på sängen en vardag, vilken lyx, tack mannen.
Igår var jag uppe alldeles för sent, såg en riktigt dålig film (igen). Jag brukar välja "tjejiga" filmer när inte mannen är hemma (som igårkväll), lättsamma och lite tramsiga, jag gillar det ibland. Denna var dock ett riktigt bottenskrap, satt och snabbspolade flera gånger. Jag skulle ha gjort som jag först planerat, gått och lagt mig och läst boken som jag äntligen hittade igen...

2X Duff och otaliga märkesväskor hjälpte inte till att göra denna film det minsta sevärd ...

Bild: CDON

Kommentarer
Postat av: Imagination

Jag har också tur i och med att maken alltid fixar morgonkaffe. Jag föredrar det dock inte på sängen - oromantiskt värre? Men det serveras på sängen ändå, på födelsedagen och morsdag.

2007-07-25 @ 08:02:45
URL: http://blogg.passagen.se/imagination
Postat av: mia dh

Imagination: Nice, trevliga män vi har:)

2007-07-25 @ 22:11:05
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0