veckorna går ju så fort...

Massa massa massa fix att göra, lika bra att sätta igång med en gång. Denna vecka har jag som plan att gå och lägga mig tidigare, äta nyttigt, dricka mera vatten (kan inte begripa att jag överlever på så lite vätska som jag får i mig) och strunta i vädret och bara mysa runt med sonen så att han får en superbra vecka. Och beslutet att skita i vädret var ju toppen, nu är det klarblå himmel, fantastisk...
image724
Och jag börjar känna mig förstörd som seriöst börjar tro att det blir mycket trevligare att resa med en sådan här på armen. Speciellt med tanke på att det är ytterst sällan som jag drar iväg på Weekendresor...

Bild: LV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0