väldigt informativt inlägg!!!

image664
Måste bara visa vackraste grusgropen igen, men jag börjar fundera ordentligt... Var är mina byggjobbare? Och var håller sprängexperterna hus egentligen? Inte slutar man väl klockan 14.30 bara för att det är fredag, eller jo det kanske man har alldeles rätt i att göra men jag måste allt säga att husbygget går lite segt. Grannhuset mittemot som dessutom började byggprojektet senare har hunnit mkt längre...
Nåja gott folk ni får stå ut med att jag tvingar er ta del av denna stenhög, det blir lite roligare längre fram när vi ska till att välja inredning mm till bostadrätten.

Ha en underbar fredag och tänk att typ 25% sol under en hel dag känns som rena rama lyxen...

Bilden: Har jag tagit alldeles själv när solen sken för en stund idag

Kommentarer
Postat av: Angel

Jag undrade detsamma om våra målare men man har inte makt över dom å på nåt sätt blir dom klarai
tid även om jag är rastlös *s*

2007-07-13 @ 19:40:28
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: mia dh

Angel: jo precis det blir dom nog:)

2007-07-13 @ 22:14:48
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0