utmanad

Åsa utmanade mig, här är resultatet och hoppa på ni med om ni känner för det:)

Nämn något som gjorde dig glad igår:
När sonen sa "Aj lav jo"
Vad gjorde du kl 08 imorse? 
Åt frulle
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Rensade bilder i datorn
Det sista du sa högt?
Hej då
Det senaste någon sa till dig:
Kommer strax
Vad har du druckit idag?
Kaffe, vatten, kaffe, vatten, kaffe, vatten & pyttelite mjölk
Vad var det senaste du åt?
Ett kex med getost
Vad var det senaste du köpte?
Mat på ICA
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun
Vad är det för väder hos dig nu?
Sooooooool, å snälla stanna kvar liiiiite till
Godaste glassmaken?
Blåbärsmjukglass som jag bara verkar finnas i Umeå
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Japp, men den behöver inte vara den rätta för det
Sover du tungt? 
Periodvis 
Drömmer du mardrömmar?
Inte så överdrivet ofta men det händer
Trivs du med ditt jobb?
Housewife för närvarande annars nöjd med mitt yrkesval
Favoritklädsel?
Klänning
Favoritlåt just nu?
Monsoon
Vad ser du om du tittar till höger?
Min balkong
Vad gör dig glad just nu?
Livet
Vad ska du göra härnäst?
Surfa lite
Höger el vänsterhänt?
Höger
Humör just nu?
Riktigt bra
Favoritgodis?
lakrits
Kläder just nu?
Omlottklänning
Sommarplaner?
Shit, hemma i Stockholm hela sommaren
Hur många kuddar sover du med?
Först 2 sedan 1
Spelar du ngt instrument?
Försökte som liten med flöjt men hatade det, så svaret är nej
Morgon eller nattmänniska?
Natt men numera påtvingad morgon men efter 3 koppar starkt kaffe så funkar det
Vad är viktigast för dig?
Familjen
Är du kittlig?
Ja, låt bli
Snarkar du?
Jag svarar NEJ, mannen är av annan åsikt
Stjärntecken?
Vädur
Äckligaste insekten?
Fästingar
Stökigt el välstädat?
Helst skinande och perfekt välstädat men jag har aldrig begripit hur folk lyckas med det
Längtar du mest efter just nu?
Helg tror jag

Kommentarer
Postat av: evans

Kul att se dina svar på din listan! Usch ja, fästingar är äckliga, fast själv har jag bara sett dem på bild. Ave Norrland! (Fast de har faktiskt tagit sig hit upp nu...) Damn global uppvärmning! Ha det så bra!

2007-07-03 @ 23:27:04
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Jess

Vilken rolig utmaning... =)
Den kan man kanske sno.. =)

2007-07-04 @ 11:01:30
URL: http://www.skrivbordsblomman.blogg.se
Postat av: mia dh

evans: Ja fästingarna borde utrotas
Jess: Gör det:)

2007-07-04 @ 19:16:22
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0