utmanad

Blev utmanad av Samira, utmaningen går ut på att man svarar på följande frågor genom att googla svaret och välja ut en passande bild.

Mitt förnamn?                 Mitt efternamn? Favoritfärg? 
   
Mia                                             Secret                  Röd    

Senaste maten jag åt?  Min dåliga vana?             Favoritgrönsak?               
             
Kycklingsallad                  Godis                                 Tomat

Favorithusdjur?        Senaste inköp?                  Gör mig glad? 
  
Katt                                        Mat                                     Sonen

Lustigt när jag sökte på "sonen" Kom en egen bild upp, dock på en älg från skansen men jag vet att sonen sitter bredvid i sin vagn och tittar...
                     


Jag utmanar vidare och Biibii & Jessica får känna sig träffade 
 
      

Kommentarer
Postat av: Samira

Nice.. tack för du gjorde den!

2007-07-31 @ 23:59:09
URL: http://samira.nu
Postat av: mia dh

samira: :))

2007-08-01 @ 09:25:09
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0