tjesnackspremiär

Hoppar på tjejsnack denna vecka

Vecka 27

Nycklar

  • Vart går nycklarna på din nyckelknippa? Till hemmet, cykeln, förrådet och ett barnvagnslåset
  • Har du fler saker på nyckelknippan än bara nycklar, vad? En liten ficklampa
  • Vems nyckel skulle du vilja ha, om så bara för en liten stund, och varför? Helt ärligt så den enda jag vill ha nu är min egen som varit borta i flera dagar, måste hitta den!
  • Var förvarar du dina nycklar, när du inte bär dem med dig? Just nu är de bortslarvade någonstans i lägenheten men annars ska de ligga i en korg i hallen eller i handväskan
  • Vem har förtroendet att låna din hemnyckel och av vilken anledning skulle du låna ut den? Till vänner på besök eller vänner som tvingats att vattna blommor när vi är bortresta

Kommentarer
Postat av: THERESA

ÅH, så trevligt att jag fick med mig nån! :)
kram!

2007-07-05 @ 14:53:49
URL: http://hemlin.blogspot.com
Postat av: mia dh

THERESA: Kram tebaks:)

2007-07-05 @ 18:27:10
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0