suck...

Vanligtvis kämpar jag som en besatt för att ta onödiga motgångar som orsakats av andra med en klackspark eller ett stort smile, livet blir så mycket enklare att leva då.
Men ibland så går det bara inte. Även om jag bestämt mig redan innan så är det så svårt att inte låta sig påverkas. Jag är så trött på alla empatilösa människor, jag är så less på folk som aldrig kan ta till sig det man säger och inte vill förstå. Jag är så dödligt ruttet less på allt tjaffs och strul att om jag skulle kräkas för den sakens skull så skulle jag spy i veckor.
Nu ska vi göra oss klara för att vistas ute i solen och hade jag en riktigt bra Deleteknapp som funkade IRL så vet jag precis vilka som skulle ha raderats för att aldrig komma tillbaka i närheten av mig eller någon jag känner och tycker om.
Ha en fin dag alla...

Kommentarer
Postat av: martina

jobbigt! hoppas du blir av med de hemska människorna snart så du kan bli glad igen!

2007-07-17 @ 11:18:18
URL: http://rosadamen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0