run for your life

Utan drömmar om att komma i size zero var jag ute på en "tomatorunda" både igår kväll och i morse och vet ni jag tror jag börjar få en personlighetsklyvning för denna morgon var det nästan så jag tyckte att det var härligt att springa. Men det berodde nog mest på vädret, inte bortskämd med solen så jag fantiserade om en morgon i Grekland medans jag sprang. När det börjar kännas vidrigt tungt, lyssnar jag på "Run to the hills" och det bästa jag gjort är att bestämma minsta möjliga antal joggingturer/ vecka (1) eftersom allt annat bara blir bonus.

En härlig morgon, gott kaffe, glada morgonmänniskor, me like...
Önskar er alla en härlig dag...


Kommentarer
Postat av: Helena

Hm, jag måste nog sätta igång med springandet igen...
Ha det gott!!

2007-07-12 @ 08:52:05
URL: http://omhelenaochlitetill.blogg.se
Postat av: mia dh

Helena: Kan jag så kan du för jag är nog värsta soffpotatisen ever...

2007-07-12 @ 09:17:47
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0