noppa bryn med sytråd

Igår fick jag en paniktid hos en frisör jag aldrig besökt tidigare.  Bredvid mig satt en snubbe som frisören drog en tvinnad sytråd på i ansiktet, väldigt fascinerande och jag kunde inte låta bli att stirra eftersom jag inte begrep vad de sysslade med.
Men jag blev snart varse eftersom frisören ansåg att jag inte hade ordning på mina ögonbryn. Av ren nyfikenhet tackade jag ja till trådbehandlingen. Förvånande upplevelse men resultatet blev bra och jag blev dessutom en erfarenhet rikare med välansade och snygga ögonbryn.

Jag ska hur som helst vara mycket snällare med min kaluffs och inte färga själv mer, i alla fall inte utan att klippa det efteråt. Helt klart det som var boven för även om barret nu är 1,5 dm kortare så känns det så fräscht. 1 gång i veckan ska jag även använda inpackning, exakt den på bilden och jag hoppas den ska vara bra...
image621


Kommentarer
Postat av: Jessika

Oj, det måste jag testa!

2007-07-03 @ 12:30:18
URL: http://www.lundgrens-hammaro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0