mot vattenhålet?

Solen är på sitt bästa humör och snart drar vi ut...
Jag vill hitta på nåt som vi vanligtvis inte brukar göra.
Jag vill till Skärgården, sitta vid havet, känna dofterna och glida in på något mysigt kafé, kanske shoppa en turistig sak med mig hem. Dalarö har vi besökt flera gånger, Vaxholm likaså, Fjäderholmarna är urtrist tycker jag. Gålö havsbad kanske, där har vi aldrig varit förut?  Ääh vi får se var vi beger oss, typiskt att jag inte planerade i god tid, fast med detta väder har det varit lite svårt att planera utflykter.

Nu drar vi iväg, mot något vattenhål, kameran är med, här ska det fotas och alla ni, ha en underbar lördag...


Kommentarer
Postat av: iluna

Skrgården låter underbart en sin sommardag. Hoppas att dagen blev lyckad. har har det varit en skön sommar dag vid ett polbad, då man inte kan ta sig ut i naturen.

2007-07-21 @ 20:51:17
URL: http://iluna84.blogg.se
Postat av: mia dh

iluna: Vi hade det toppen vid havet:)

2007-07-23 @ 10:44:48
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0