lite söndagsshopping...

125198-642
Hela familjen hängde och flängde runt i ett Köpcentrum igår eftermiddag... Jag tror att handelsbranschen tjänar rätt så bra på att det är sådant väder som vi dras med nu.
Shoppade lite smått på KICKS igår, hårspray, curlmousse och Bronzespray. Hårspray använder jag inte så ofta men när jag gör det så är det alltid Shockwaves. Moussen som ska frambringa lockar har jag inte testat och återkommer med rapport om den funkar. BUS sprayen blir premiär även den, svägerskan hade dock en som inte luktade så BUS-illa och den var visst bra också, hoppas bara att det var denna hon hade, nåja solen verkar ju ha gått på långsemester så man får väl fuska lite...

Kommentarer
Postat av: Biibii

Du har köpt den BUS-spray som jag tyckte var bra! Lätt att spraya på, torkar snabbt och luktar mindre än alla de andra! Lycka till med fuskbrännan! Biibii

2007-07-09 @ 09:46:37
Postat av: mia dh

Biibii: Åh perfekt, här ska fuskas!

2007-07-09 @ 10:30:15
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0