lite gäsp bara

Läskigt trött idag, ni vet så där när man vaknar och direkt tänker "shit kan det bli kväll NUUU så jag får sova". Men en kopp kaffe till så kommer det att kännas som om jag kommer att överleva dagen iaf.

Gårdagens runda med nya joggingskorna gick super, vet inte om det var skornas förtjänst men jag klarade hela mördarbacken, stannade inte en enda gång utan ökade på turen ytterligare. Inte utan att denna soffpotatis börjar känna sig lite duktig.

& vädret är ju underbart likt det väder som varit hela sommaren, mulet och regn. Morr och jag som inte klagade på värme och sol en endaste gång igår fastän mina svarta outfit hettade som fasiken.

Måste fundera över vad jag och liten ska hitta på idag och i helgen, för även om vi får norrlandsbesök så ser jag faktiskt inget vidare fram mot denna helg, inte alls...

Kommentarer
Postat av: Palina

Jag hade shoppat i onsdags. Vill du se vad jag köpt?

2007-07-27 @ 08:32:02
URL: http://pralina.blogg.se
Postat av: mia dh

palin: det är trevligt med shopping, hoppas du blev nöjd...

2007-07-27 @ 13:57:29
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0