jubel och vrål

image700
Jag springer utan glasögon och oftast utan linser, helt vansinnigt för inte nog med att jag "ser" skummisar som inte existerar både lite här och var, jag missar även de som verkligen finns också.
-Tutelitut, från en röd liten bil, händer som vinkar och jag vänder mig om och kisar. Nope ingen jag känner... Eller vänta nu, det var ju bästa vännerna som äntligen kommit hem (stannar och surrar lite)... Nästa gång blir det linser på och denna runda klarade jag mördarbacken (gräsligt många trappor och braaaaaant backe uppför), vilken seger och jag är själv inte så lite förvånad.
Jag ska fira med att omgående köpa nya joggingskor, men jag ställer mig inte på något löplabb, näe jag får allt komma på själv om jag har någon "lätt pronation" eller inte.

Ha det så gott alla goa...

Bild: Runnersstore

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi jag kan bara föreställa mig att lubba omkring utan linser,det skulle aldrig funka. All heder åt dig.
Shit vad du verkar träna förresten.
*ryggdunkar dig hårt*
Jenny

2007-07-23 @ 22:52:10
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: mia dh

Jenny: Tackar för den ryggdunken;) Har stoppat huvudet i sanden alldeles för länge och bara soffat mig, men har äntligen kommit igång. Ha det gott

2007-07-23 @ 23:12:00
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0