jag är en kalenderflicka...

125198-641
Jag är beroende av kalendrar eller almanackor. Jag har en i väskan som jag alltid bär med mig och så en Familjekalender med en kolumn för varje familjemedlem. Den är inte vacker så jag har placerat den på insidan av en köksskåpsdörr och när det ringer och ska bokas tider öppnar jag bara dörren och skriver in det som behöver kommas ihåg. Den förra räckte bara till juni så efter att ha varit utan i några dagar kändes det skönt med en ny som räcker ett helt år framöver. Sedan kan man ju inte påverka om andra inte har koll på vad som bokats in eller inte, själv har jag stenkoll...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Även här finns en kalenderberoende och jag skulle nog bli helt vilse om jag inte hade mina kalendrar!
Hoppas att ni har bra väder och sommarnjuter!
Kram

2007-07-16 @ 16:40:30
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: Biibii

Åhå vad smart! Jag tror nog att det är dax för den här familjen också att börja med kalender! Med tanke på hur Olofssons ibland kan "glömma" att berätta eller meddela vissa resor eller träffar kanske vi löser det problemet genom en smart kalender! ( skriver hon förhoppningsfullt). Vart har du inhandlat detta smarta ting måntro?
kramis Bea

2007-07-16 @ 17:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0