gårdagen

125198-709
Gårdagen var en riktigt bra dag. Jag och sonen delade på en riktig vitaminkick, hemmagjord fruktjuice på banan, melon, nektarin, apelsin och is.
Därefter drog vi ut i värmen och jag fick ett nytt barn. Tyckte det kändes lite jobbigt förut men min lille raring är så söt i sina glasögon, gullunge. Han var så duktig, hade på dem i en hel kvart så därefter fick han ett legotåg som han skramlade med i kartongen. Vi träffade upp sonens far, han shoppade lite kläder och så köptes det med sushi hem.
Gullungen har varit på ett sådant strålande humör, förutom vid läggdags då krokodiltårar rann ned efter kinderna.

Du gråter så sällan mitt barn, nästan aldrig...
Ikväll gjorde du det min vän och
jag förstår dig, jag tröstar dig...
Men i morgon mitt hjärta, så snart du öppnar dina
lyckliga ögon...
Ska du och jag
leka med ditt nya tåg länge...

Håll min hand, jag ska aldrig släppa den.
Håll min hand, släpp den aldrig för
jag älskar dig, kan inte leva utan dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0