gårdagen

image658
Ändrad outfit till jeans, linne och barfota inte bara för att regnet öste ned, f*n vi är ju oldies och tittade på varandra igår med samstämmig min, "orkar vi verkligen gå ut" och svaret sade vi samtidigt Neeeeeeeeeeje.
Så firandet blev hemmavid, mysigt med massa musik som vi lyssnade på förr och det är lättare att minnas till film och musk . Dagen till ära hade jag även "porriga" ögon, sotade med favvoskuggan...

Vår låt- Vi minns skinnsoffan och "någon" som inte kunde texten
Mr Big, "To be with you"- Sommar i norrland, party fest och vi ville bara vara med varandra hela tiden
Shakespear´s Sister, "Stay"- Mannen ryckte in i lumpen, jag åkte tillbaka till Stockholm
Bodygard- Två som sjunger riktigt illa på väg hem från en bio
Nirvana var på topp men vi var ena riktiga hårdrockare
Indianer med långt hår, brädgårdsindianen flyttar till huvudstaden
Badlands- Shit mannen hade hår till midjan
Brucan, "Human touch"- ¨Åååå så snyggt med korta underarmar
Nästan bättre idag
mm mfl

Kommentarer
Postat av: Angel

åh så mysigt och va fin du va

2007-07-08 @ 11:41:08
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Linda

Jättemysigt och så fin du är!
Vi har så lika musiksmak du och jag, har tänkt på det flera gånger när du skriver om musik. Och visst är det roligt att leta gammal musik på youtube!? Man fastnar där så länge bara ;)
Go söndag & kram!

2007-07-08 @ 11:51:59
URL: http://lindasplace.blogsome.com
Postat av: mia dh

Angel: Tack å jo det var toppennysigt...
Linda: :) Jo jag har också lagt märke till att vi delar en riktigt bra musiksmak du å jag:) Och precis man fastnar verkligen...

2007-07-08 @ 21:22:44
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0