diverse skosnack

Eftersom jag inte begåvats med ett benigt arsel så känns det riktigt bra att träningsvärken efter gårdagens morgonjogging bla satt sig just där. Jag ska se till att jag kommer mig iväg igen på en runda när mannen kommer hem idag.
Ett par nya gympadojor ska införskaffas lite senare om det visar sig att jag fortsätter med denna sysselsättning. Och om jag dessutom lägger till det som en vana att springa några dagar i veckan så ska jag se till att köpa mig något riktigt riktigt fint. Men det får bli på låååååång sikt, kan ju inte kasta presenter på mig själv bara för att jag lyckast springa 2 ggr på en vecka.
Och som vädret är idag så får mina nya flip flops vänta med att användas, gummistövlar verkar var ett betydligt bättre alternativ.
image625
Bild: Net-a-porter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0