dagsläget...

image712
Fullt upp från tidig morgon, stor misstro vad gäller väder resulterade i helt fel klädval (svart från topp till tå, så när som på ett orange hårband). Men det var inget att göra åt, vi var utomhus mest hela dagen iaf.

Jag hann in en sväng på STADIUM, köpte skorna på bilden. Så himla tråkig shopping men det var ett måste eftersom jag numera pallrar mig ut och springer ca 4 ggr/vecka. Nu är jag ju ingen Marathonkandidat direkt så det fick bli modell billigare. Men de kommer garanterat kännas som rena drömmen för tassarna speciellt med tanke på vad jag sprungit runt i innan.
Nu är jag lite trött, botar det med en kopp kaffe, planerna för ikvällen är inte stora. Ska inviga de på bilden, städa lite eftersom vi får norrlandsbesök i morgon igen...

Ni då? vad gör ni? Hur har ni det? Hur mår ni?

Bild: Eget foto, BROOKS ALPHA 4 M, 599:-.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygga pjuck! Hoppas du slipper skoskav efter kvällsrundan. Jag ska själv iväg om några veckor för att köpa nya sköna skor inför hösten. Hoppas på rean...

2007-07-26 @ 17:13:51
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: Nettan

Här är det bara fint! Firar födelsedag, jobbat, mumsat tårta och ska ut och gå lite powerwlk när det inte är så kvavt ute längre!
Hoppas att kvällen är bra?

2007-07-26 @ 20:54:22
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: Lärarinnan

Well, I am impressed! Hur länge orkar du springa då?! Råimpad är jag, hur som.
Så lillen har fått glasögonen nu? Så duktig han är, en hel kvart! Sötis...
Vi är ju tillbaka runt hörnet igen sååå skönt att vara hemma. Vi ses väl snart?

2007-07-26 @ 21:13:17
Postat av: mia dh

Jenny: Klarade mig helt utan skav:)
Nettan: Å grattis:)
Lärarinnan: Tror att nästa helg borde vara min och din:) Och hur länge orkar jag, ja det är ju ingen raketfart direkt men kanske drygt 30 minuter (har inte klockat mig själv)inklusive kort promenad som uppvärming.

2007-07-27 @ 13:56:24
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0