bloggveckan

Veckans:
Nattgäster:
Mami som åkte hem & mästerkocken över helgen
Sämsta: Göta kanal 2, se den inte
Jag bry me int:  Om sommarvädret, blir glad om det är en kvarts sol iaf
Bästa investering: Joggingskorna, så bra, mycket lättare att springa
Diettips: Mördarsniglar till frukost, lunch och middag, du lär bli smal som ett streck
Färg: Orange, har alltid gillat
Joggingrundor: 5 ggr och det har gått jättebra
Bloggsyster: Svägerskan (alltid) och tröstar mig med bloggen eftersom vi inte kan träffas live så ofta
Kommentarer: Bara söta och snälla, tack alla ni
Läskigaste: Martha Stewart, hon skrämmer mig på något vis
Surprise: Den lyxigt softa helgen, trodde det skulle bli precis tvärtom, så det kan bli...
image721
Hur har ni haft det?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad härligt att du haft en bra bloggvecka! hoppas att kommande vecka blir lika härlig!
Kram

2007-07-29 @ 20:48:44
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: Veronica

Halloj!
Härlig bloggvecka. Det där med mördarsniglarna tror jag att jag skall ta efter. Månadens tripp till Vietnam resulterade i några kilon upp. Men nu är semestern slut och det är dags att ta nya tag och bli av med de där extra kilona också.
Börjar med en rejäl promenad till kvällen tänkte jag. Och ska nog ta upp detta med morgonpromenader innan jag går till jobbet. vill så gärna komma i mina gamla byxor igen...

2007-07-30 @ 07:32:09
URL: http://vero.bloggspace.se
Postat av: Jenny

Hihi Martha Stewart skulle ju vara med på min lista "människor som irriterar eller skrämmer mig " del 3 !!!
Hoppas du får en bra dag!!!

2007-07-30 @ 08:10:33
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: mia dh

Nettan: Jag tror det blir en riktigt bra vecka:)
Veronica: Ja men då måste du meddela hur det smakar;) Ha det gott:)
Jenny: Haha, men ha med henne ändå, ha en härlig dag du med:)

2007-07-30 @ 08:30:53
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0