utmaningen - svaren

Då... så har det äntligen  inkommit  en rätt gissnig från Anya, bravo !!!. Nummer 4 är alltså falsk...

1. Sant...
Med kraftig hjärnskakning & brutet nyckelben stannade Tommy efter Dalarövägen i sin bil och ringde på ambulans... Det var så länge sedan att alla inte hade mobiltelefon. Först stannade en bil men ingen hade telefon, därefter stannade Tommy och han hade en ringde och ambulansen kom... Så tack Tommy Körberg!

2. Sant...
Inte är jag någon mästerskytt men i mina starkaste ögonblick så griper tävlingskvinnan fram och sopar banan av både svärfar och svåger. Extra kul var det eftersom de båda inte hyste någon större förhoppning om att jag ens skulle pricka i närheten av de utsattta målen.

3. Sant... Stig Strand var ju inte lika bra som Stenmark med red väl lite på den vågen efter att undervisningen i skolan stannade upp och man fick se åken på TV. Så jag var rätt mallig när jag var liten och han hälsade på hemma hos oss och åt körsbär från vårt körsbärsträd.

4. Falskt... Nix inte kallade jag hotellägaren för snuskhummer inte, däremot för bläckfisk... Kalimera eller Kalamares vadå huvudsaken är väl att man är trevlig...

5. Sant... Jodå jag har varit på samma rajraj som Kungen, och när TV-kamerorna släcktes ned tände han sin tagg. Kungen och en hel del andra celebriteter var där för att parta för en massa år sedan... Jag var där för att jobba, bla innebar kneget att jag skulle hålla koll på scendekor och övrig dekor i festlokalen. Inte så fab kanske men kungen såg jag på rätt nära håll i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Samira

Vad kul det är att läsa allas svar hehe.. den här utmaningen var bra..tack för den!

2007-01-08 @ 08:55:53
URL: http://abassifar.webblogg.se/
Postat av: mezzie

Kul hade nääästan rätt ;-)
Ha en fin måndag!
Kramar!

2007-01-08 @ 12:46:06
URL: http://mezziegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Anya

wiiie :)

2007-01-08 @ 14:32:35
URL: http://anya.webblogg.se
Postat av: saravillfara

Jag tyckte det var superbra påståenden du kom med :)
Hann inte vara med och gissa, men förmodligen hade jag gissat på fel alternativ, så det var lika bra... ;)

2007-01-08 @ 19:22:12
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Postat av: Mia

samira: Ja verkligen, denna utmaning gillade jag...

Mezzie: Detsamma :)

Anya: :))

saravillfara: Å jag hann inte gissa hos dig... Men jag tror att jag skulle ha gissat rätt ;)

2007-01-08 @ 21:20:27
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0