L'oréal Mascara

125198-174

Denna mascara har jag testat eftersom jag fick den i present... har haft lite svårt att komma fram vad jag tycker om den. Men nu jämför jag med mascarornas Rolls Royce Diorshow så får vi se...

Enligt reklamen så ska ju fransarna böjas och det tycker jag att dem gör... Själva borsten känns konstig att applicera med eftersom den är så tunn men det är nog en vanesak. Jag tycker dock det har en tendens att komma lite för mycket mascara på fransarna och den tunna borsten gör det svårt att få bort överflöd.

Resultatet blir förvisso längre fransar men inte tjocka, en aningens ihopklumpade fransar som spretar något. Låter ju inte så bra men det är svårt att förklara. Jag tycker mascaran är helt ok och har man redan många och tjocka fransar så fungerar nog denna alldeles utmärkt. Jag håller mig dock till min Diorshow ett tag till framöver...

Kommentarer
Postat av: Maria

Sen är ju dem olika för alla. Jag har en som passar mig jättebra men min syster kan inte alls ha den.

2007-01-16 @ 13:41:52
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Mia

Maria: Självklart, absolut är det så. Men jag redovisar ju bara min alldeles egen åsikt, inte allas :))

2007-01-16 @ 13:53:18
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Mikaela

Den var perfekt till mina superkorta fransar iaf. De blev riktigt långa och böjda :)

2007-01-19 @ 23:14:29
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0