Jag säger farväl & adjö till en gammal vän

125198-175Bild: Glamour
Det är dags att göra slut med en gammal kamrat och försöka ge sig på en ny...
Så jag säger godbye Veckorevyn och välkomnar någon ny blaska...
Veckorevyn tilltalar mig inte längre, jag har väl blivit alldeles på tok för gammal för den tidningen som egentligen riktar sig till tonåringar. Ja det var kanske på tiden att inse detta...
Men inte tycker jag det är pinsamt att erkänna att jag läser en tonårstidning, näe då jag faktiskt vet att jag absolut inte är ensam...

Jag har köpt det senaste numret av Glamour och fann det så pass roande att jag nu ska ta och prenumerera på prov några tidningar...

Ha det gott alla ni

Uppdatering: Lite senare, nope kunde inte säga hej då, jag fortsätter köpa VR i alla fall. Tidningar har nog ingen ålder, ja Bamse kanske men även den läser jag eftersom sonen vill det.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag kan inte ta det stora steget än, veckorevyn har ju varit med mig så länge nu.. hehe

2007-01-12 @ 17:01:06
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Mia

Ellinor: ja det blir en slags separationsångest :)

2007-01-12 @ 18:25:13
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0