Int sitt jag å tryck i nå hööööööörn int...


Näe nu får det vara nog, här ska det återupptas den vecka som började så bra... Igår höll jag på att tröstshoppa en fejkplånbok i äkta plast på en secondhandbutik, den var fin på håll, kostade 600:- men var i plast... Jag ändrade mig... Tack och lov... Och köpte tulpaner istället

Halva vägen var är ett bra uttryck, det gillar jag och använder mig av när jag känner att det viktigaste inte är att ha rätt utan att komma vidare och förbi diverse tråkiga inslag...

Helt ärligt så är jag väl inte i toppform, men kommer nog tillbaka dit snart. Hörnet har jag kommit ut ur även om det känns som om jag lätt kan hamna där igen, ibland är man väl lite extra skör...

Hur som helst något helt annat, kan man ha ankelboots/stövletter till klänning?

Kommentarer
Postat av: Mira

Kul att höra att det iallafall för tillfället är lite bättre!!

Och du, jag hoppas verkligen man kan ha det till klänning... annars ligger jag taskigt till!! ; )
Men så är jag ju inte världens trendigaste heller!

Ha en underbar dag, sötis!

2007-01-19 @ 08:11:35
URL: http://miranilsson.blogg.se
Postat av: Mia

Mira:Ha ha ja men jag glömde lägga till poängen... "Om man har ben som de grövsta timmerstockarna från urskogen"...

2007-01-19 @ 08:42:06
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Mira

Hahahhahha!!! Och jag glömde skriva att jag har det!!!
Hahahahaha!
Fram med klänning och stövletter nu, baby!

2007-01-19 @ 09:08:16
URL: http://miranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0