Ganska så pigg morgon

Sakta men säker börjar min kraft komma tillbaka, att mala på om sjukdomar är inte riktigt min grej men min son har varit sjuk i 3 veckor, jag i dryga 2, det har varit jul & nyår under denna tid och det har faktiskt tagt på...
Har känt mig så slut å bara velat sova, så slut att jag tänkt att snart får jag läggas in för sömnbehandlig eller nåt. Nu vet jag inte om det finns men ett spa med skön hotellsäng hade fungerat lika bra... Men nu så börjar den lille vara tillbaka i gängorna och efter en god natts sömn, en dusch och en härlig kopp kaffe... börjar det kännas som vanligt igen...

Idag ska vi banne mig ut å gunga, åka monstervagn, köra på tanter på hälsenorna, peka finger åt sådana som tittar surt på oss och hitta på något annat att skämma ut oss med, kanske leka indian på torget eller nåt...

Ha bästa dagen alla ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0