finns det vård att få för väskmani?

Hjälp!!! Kan någon hjälpa mig att komma till sans...
Väskan jag vill ha kostar galet mycket pengar, mannen tycker redan att det är galet och att jag kommit att bli mrs crazy... Själv vet jag ju redan att jag fixerar mig vid vissa saker ett tag men sedan går det över dock verkar denna extremt dyra väskfixering vägra släppa...
Grejen är den att min underbara man snart ska bege sig till London å där finns ju alla Diorbutikerna med min, min MIN Dior Diorissimo Hobo (My precious *väser*). Den kostar i alla fall tooo much... Suck, det är ju så mycket annat man behöver sina rara slantar till, men ändå, hmmmm. Tänk så tragiskt ändå att jag slösar min hjärnceller på att försöka få en lösning på hur kungen (enligt mig) av väskor ska komma hem till mig...


Ni hör ju jag behöver verkligen hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0