Dagens tantmöte

Bild: Googlad

Jag vet inte vad som händer med gamla tanter när de vistas i mataffären, något är det i alla fall som sker och trevligt är det inte... Eller så har jag extremt otur och bor i ett område där tjuriga tanter samlats i massor...

Tanten: -Flytta på vagnen så man kan komma förbi!
Jag börjar genast flytta på vår vagn med sonen i men tydligen går det inte tilräckligt snabbt... Varpå hon tar sin varukorg och dundrar den hårt i vagnen och tränger sig förbi...

Jag: -Men snälla lilla damen det brinner väl inte vi flyttar ju på oss så fort det går...
Tanten ger mig den ondaste blick jag sett på mycket länge, sedan springer hon fram till kassan...
Jag fortsätter plocka de varor jag behöver, väl framme i kassan blir jag och tanten klara samtidigt...

Den tanten var i alla fall evil

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, fattar inte varför dom ska ha så bråttom på gamla dar :)

2007-01-12 @ 20:36:46
Postat av: Mia

Linda: Jag håller med, det är väl då man ska passa på att hålla sig lugn å tänka på hjärtat eller något...

2007-01-13 @ 18:23:43
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0