10 skötväskor

Näe jag lovar det är inte jag som väntar tillökning, men jag vill bara passa på att tipsa alla er som går i väntans tider eller som planerar tillökning att satsa extra slantar på vagnen och skötväskan...

Vagn och väska kommer ni att släpa med överallt och det är ju inte bara bebben som ska trivas att ligga. Vagnen ska passa era behov och väskan tycker jag bara ska handla om vad föräldrarna vill släpa runt på. Glöm för guds skull inte att lilla pappan även ska vilja ha bagen på axeln, min kära make skulle vägra bära på en rosa. Är inte era män lika kinkiga, varför inte slå till på en babyrosa i läder...
själv tycker jag bäst om de kamoflagefärgade och den i denim...

125198-156

1.)Skötväska Mulburry 449:- och en grön all-in-one 819:-mammashop.
2.)Duo kanvas i militärmönster hos småttingarna.
3.)Kändis skötväska "baby" 2495:- från bonti.
4.)Skip Hop DuoDouble Green Camo 1195:-
5.)Skip Hop Duo Denim Jeansblå 899:-1klass
6.) OiOi Hobo Floral Black & carcoal 998:-
7.)Oilily Voyage 4 - Skötväska, Orange, modell beautybox 745:-
8.) Fleurville väska - Slingtote Blue/Chocolate 1895:-
9.)Fleurville väska - Mothership White Manchester 1895:-
10.)Fleurville väska - Luxe Bag Pink Leather 4995:-

Uppdatering: Fleurvilleväskorna är det rea på nu... lite konstigt pris på några men gissar att det bara är felskrivet, men rosa skinnväskan säljs nu för ca halva priset...

Kommentarer
Postat av: cleo

jag tycker den oranga var cool!

2007-01-03 @ 14:50:33
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: mezzie

Tvåan var ju en verkligne fiin väsak allså!
Och duu sparade den sidan för framtida köp där ;-)
För hoppet är det sista som överger människan(ett ordspråk jag använt flitigt nu det sista för att intala mig om att det som hände hade en mening)
Kramar

2007-01-03 @ 16:44:21
URL: http://mezzielina.webblogg.se
Postat av: Tess

fin blogg

2007-01-03 @ 20:07:09
URL: http://modemonster.blogg.se
Postat av: Mia

cleo: me too

mezzie: å nu ska vi se hur det nu är jag brukar tänka när allt skiter sig... Jo livet är jävligt orättvist ibland, då får man bryta ihop... gå vidare och göra det bästa av situationen därefter. Kram på dig gummsan.

Tess: Tackelitack :)

2007-01-03 @ 22:15:34
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0