vagnen hänger kvar ett tag till

125198-246
Bild: Sommarbild på monstervagnen

Oooo, så det blåste kallt på oss idag när vi begav oss ut på sittvagnsjakt... Men det var skönt ändå och vi var alldeles rosiga om kinderna när vi kom in...
Jag hade i princip bestämt mig för en men så ångrade jag mig nu ikväll, den var alldeles för klumpig och tung och det är ju precis vad jag inte vill ha... Så vi får fortsätta jakten en annan dag, så det blir att tuffa på i monstervagnen ett tag till.

Nu skall det softas en stund i soffan och därefter en tidig kväll...........
Kanske...
Ha det gott och så bjuder jag på en måndagskvällskram till alla som behöver det.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men den vagnen var ju hur fin som helst :)

2007-02-19 @ 21:03:02
URL: http://sannadahlgren.blogg.se
Postat av: Anna

Det är väl en definitionsfråga...men jag anser mig inte smal...jag tycker jag är kort o satt och väldigt dallrig...och man kan kompensera mycket i storlek när man är kort..men jag vet att jag inte är jättejättetjock heller...asch..
...dessutom en klänning frå barnavdelningen kan man ha fast man har väldigt stora lår...all "tjockhet" sitter inte bara på magen.

2007-02-19 @ 21:26:16
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Mia

Sanna: Jo den är jättefin men gossen har blivit för lång så fossingarna får inte riktigt plats så det måste till en ny :)

Anna: Tror på det du sa om att jobba med tankebanorna. Ha det gott

2007-02-19 @ 21:54:27
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0