trööööttsam dag

Bild: Googlad


Denna natt har varit en aningens besvärlig... Har haft mardrömmarnas mardrömmar, kan inte minnas att jag drömt så otäckt sedan jag var liten och drömde om monstergrodor med jättegap...

Tänker dock bespara er vad jag drömt då det aldrig går att återberätta otäckheterna utan att det blir extremt töntigt. Minen på min man när jag idag berättade om det hemska talade för sig själv. Men han har dock varit så pass förstående att jag i omgångar fått vila en hel del under dagen, eftersom nattens vansinnigheter som utspelades i mitt hjärnkontor resulterade till i princip ingen sömn alls...
Och alla som betyder något för mig lever idag, konstigt att en vuxen människa har så svårt att skaka av sig sådant som enbart utspelar sig i en dröm...
jag har varit minst sagt förvånad över detta idag då det inte hör till vanligheterna att jag drömmer läskiga mardrömmar...

Hoppas på en lugnare natt inatt...


Kommentarer
Postat av: mezzie

Jaa se där jag sov nog så gott att jag inte ens hörde klockan när dne ringde jag :-S
Fast ibland så kommer dessa hemska mardrömmar som ibland gör att man vaknar helt förstörd på morgonen och bara hoppas man slipper vara med om det igen!
Ha en fin måndag!
Kraaam!

2007-02-19 @ 13:38:25
Postat av: Mia

mezzie: Ja den drömmen störde min dag. Detsamma du :)

2007-02-19 @ 20:22:56
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0